گروه طراحی وب سایت عیادار، با سال ها تجربه در زمینه ساخت سایت های دستنویس، سایت های طلا فروشی خود را نیز کاملا اختصاصی انجام می دهند، تیم عیاردار ... بیشتر بدانید

نمونه سایت طلا فروشی

نمونه طراحی های وب سایت طلا و جواهر عیاردار

ما بطور مفصل در مورد امکانات و ویژگی های سایت های طلا و جواهر که توسط عیاردار طراحی می شوند توضیحاتی را خدمتتان ارائه کردیم، اما هیچ لینک یا تصویری را بعنوان نمونه سایت طلا فروشی به شما نمایش ندادیم. حالا علاوه بر ارائه تصویر چند تا از وب سایت های طلا و جواهر بعنوان نمونه کارهایی که طراحی کرده ایم، آن را با یک قالب سایت طلا فروشی قدیمی مقایسه خواهیم کرد.

اگر به تصویر فوق دقت کنید، می بینید که نه تنها نمونه هایی از وب سایت های فروشگاهی طلا و جواهر را نشان می دهد، بلکه به وضوح می توانید ریسپانسیو بودن سایت های اختصاصی فروش طلا و اکسسوری های قیمتی را مشاهده کنید.

نمایش نمونه کار طراحی وب سایت طلا و جواهر بیانگر چیست؟

البته ما به طراحی و پیاده سازی هر دو قالب بعنوان عنوان نمونه کارهای (Portfolio) خودمان افتخار می کنیم. اما توضیح و نمایش تصویری برخی امکانات و ویژگی های فراهم شده و مقایسه آن با فرمت های قبلی، چند موضوع مهم را مشخص می کند:

  • یک، سال ها تجربه ما در زمینه طراحی و پیاده سازی سایت های فروشگاهی طلا و جواهر را تایید می کند.
  • دو، بروز بودن گروه طراحی سایت عیاردار با آخرین متدهای طراحی وب سایت برای صنف طلا و جواهر.
  • سه، روند پیشرفت ما در طول کمتر از نیم قرن پیاده سازی وب سایت های اختصاصی و دستنویس فروش محصولات قیمتی و زینتی را نشان می دهد.
  • و از همه مهم تر خیال شما را از مجرب بودن گروه طراحی سایت طلا و جواهر عیادار و انتخاب ما بعنوان پیمانکار پروژه طراحی سایت تان راحت می کند.

چگونه از امکاناتی که برایمان فراهم شده مطمئن شویم؟

سوال: مهم ترین سوالی که برای سفارش دهندگان سایت مطرح می شود، این است که به چه صورت و با چه نشانه هایی می توانند از وجود امکاناتی که عنوان کردیم و ویژگی هایی که بر آن ها تاکید داشته ایم مطمئن شوند.

جواب: ارائه نمونه کارهای طراحی شده ما تنها شامل صفحه اصلی سایت نمی شود، بلکه در ادامه و نمایش نمونه کارهای منتخب، دیگر صفحات محتوایی نیز برای دیدن شما قرار خواهد گرفت. بنابراین با بررسی تصویر صفحه دسته بندی محصولات قالب سایت طلا و جواهر، صفحه یکی از محصولات، صفحه ثبت شکایات و همچنین عکس حالت های واکنشگرایی بر روی موبایل و تبلت، حتما اطمینان لازم را برای سفارش سایت را بدست می آورید.

تکلیف ویژگی های سیستمی که در صفحه اصلی از آن نام بردیم چه می شود؟

بله درسته، خیلی از این امکانات مانند محاسبات مالی قیمت تمام شده جواهرات، و صدور فاکتورها، همگی سیستمی بوده، و صرفا دیدن تصویری از نمونه یک سایت طراحی شده، نمی تواند دال بر وجود آن باشد. عیاردار برای این دغدغه شما نیز راه حل خود را دارد، پس لطف کنید و فعلا با ما همراه باشید تا پس از مشاهده 3 تا از نمونه قالب های وب سایت طلا و جواهر، به این مسئله نیز بپردازیم.

نمونه کارهای عیاردار

نمونه طراحی وب سایت های طلا فروشی

در این بخش سه نمونه از سایت های طلافروشی که با 2 قالب مختلف طراحی و پیاده سازی شده اند را با هم بررسی می کنیم. که به ترتیب جواهری غدیر، دیجی-گولد (digi-gold)، و گولد دریم (gold dream) خواهند بود.

سایت اول با قالب جدید و دو سایت بعدی با قالبی یکسان، قدیمی، و البته کاملا استاندارد و ریسپانسیو پیاده سازی شده اند. به این نکته هم اشاره کنیم که، تفاوت دو قالبی که خواهید دید صرفا از جهت رابط کاربری و تجربه کاربری با یکدیگر متفاوت هستند، و در مورد امکانات و ویژگی های سیستمی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

قالب سایت جواهری غدیر

در این بین، حدال از دید خود ما بهترین شان جواهری غدیر است. این طلا فروشی آنلاین بعنوان یکی از نمونه های تاپ عیاردار، سال گذشته طراحی و پیاده سازی شده است. مهم ترین نکته ای که در مورد تاپ شدن این قالب تاثیر گذار بوده، طراحی UI و UX بی نظیر آن است که نهایت حرفه ای بودن این سایت را به خریداران طلا و جواهرات نشان خواهد داد.

رابط کاربری و تجربه کاربری که به آن اشاره کردیم:

  • اولا مسیر کاربران برای بازدید از دسته بندی های مختلف این سایت چون: سرویس های طلا، گردنبند، دستبند و پابند، آویزها، زنجیر طلا،النگو، حلقه و انگشتر را سریع و آسان می کند.
  • دوما مشتریان با بهترین دیزاینی که برای آن ها فراهم شده می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در مورد محصولات را در کنار هم مشاهده کرده، و با اضافه کردن هر محصول به بخش علاقمندی ها، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنند.

حالت دسکتاپ قالب جواهری غدیر

سکشن اول:

در قسمت فوقانی سایت، نوبار عمومی که محل قرار گرفتن لینک صفحات عمومی سایت است قرار دارد.

صفحات عمومی چیست؟ صفحاتی هستند با محتوای تقریبا ثابت که عمدتا جهت اطلاع رسانی استفاده می شوند. البته منظور ما این نیست که این قبیل پیج ها غیر کاربردی هستند. در واقع خاصیت این تریپ پیج ها اینطور است که شاید تنها یکبار توسط هر بازدید کننده مشاهده شوند، مانند قوانین و مقررات.

این نوبار پس از اسکرول کردن از دید کاربر خارج شده و تنها با برگشت به بالای صفحه قابل مشاهده خواهد شد.

سکشن دوم:

در سکشن دوم، لوگو و نام فروشگاه، باکس جستجوی محصولات به همراه صفحه علاقمندی ها، لینک ثبت نام و سبد خرید کاربر قرار گرفته است. کلیک بر این لینک ها نیز به ندرت اتفاق میوفتد (البته نه به اندازه صفحات عمومی)، پس این سکشن نیز همراه به اسکرول به ملکوت فوقانی سایت می پیوندد.

سکشن سوم:

این بخش از سایت با نام نوبار دسته بندی طلا و جواهرات، مهم ترین قسمتی از سایت است که در تمامی صفحات، در معرض دید کاربر قرار دارد. با توجه به اینکه کاربران این سایت قرار است مشتریان شما (حتی دائمی) باشند نیاز دارند تا به راحتی و بدون دردسر بین محصولات مختلف کراول (پیمایش) کنند. و در این نمونه قالب سایت طلافروشی این شرایط به خوبی فراهم شده است.

سکشن چهارم:

سکشن چهارم، محل قرارگیری اسلایدرهای اطلاع رسانی و بنرهای ویژه های سایت می باشد. که البته نمایش آن ها کاملا اختیاری و مدیریت آن ها با ادمین سایت است. شما حتی کنترل نمایش آن ها در حالت های مختلف ریسپانسیو را نیز در اختیار خواهید داشت. این ویژگی به موبایل فرندلی شدن هرچه بیشتر و لود سریع تر سایت در حالاتی که صفحه نمایش کوچک است تاثیر زیادی می گذارد.

سکشن پنجم:

در این بخش، کالکشن های ویژه، و لینک محصولات بر اساس جدید بودن، پر فروش بودن، و یا تخفیف اعمال شده بر روی آن ها نمایش داده خواهند شد. و البته که نمایش مخصولات در این قسمت نیز به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان پذیر است.

سکشن ششم:

در این سکشن، لینک صفحه بلاگ و دسته بندی های آن، و آخرین مطالب بارگذاری شده، که البته به انتخاب شما می تواند مطالب پربازدید هم باشد، برای مطالعه بازدید کنندگان سایت قرار خواهد گرفت.

سکشن هفتم:

راه های ارتباطی ای که مشتریان توسط آن ها می توانند با شما ارتباط برقرار کنند در این بخش نشان داده خواهد شد. لوکیشن طلا فروشی شما، آدرس، تلفن، لینک برخی از صفحات اجتماعی مهم شما، شامل این موارد می شوند.

و البته این قسمت در وب سایت های طلافروشی ما که اختصاصی طراحی شده اند، محلی هم برای قرار دادن تصویری از فروشگاه طلا و جواهر شما برای جذب حداکثری مخاطب فراهم شده است.

سکشن هشتم:

و در آخر فوتر سایت قرار خواهد گرفت که آنچنان نیازی به توضیح ندارد و قرار گرفتن لینک های راهنمایی، دسترسی های سریع، نمادهای اعتماد الکترونیکی و صنفی، تقریبا در همه سایت های فروشگاهی یکسان است.

حالت های ریسپانسیو (واکنشگرایی) سایت غدیر

صفحه دسته بندی ها:

صفحه محصولات:

صفحه ثبت شکایات:

نکته ای مهم در مورد بخش علاقمندی ها:

عیاردار حتی این نکته را هم در نظر گرفته که کاربران هیچ علاقه ای به ثبت نام در سایت هایی که تازه با آن ها آشنا شده اند ندارند؛ بنابراین این وب سایت طلافروشی به گونه ای برنامه نویسی شده تا بخش علاقمندی ها بر اساس کوکی هایی که بر روی دستگاه کاربر ذخیره شده پر شوند.

با استفاده از این همین کوکی ها، به محض ورود مجدد به سایت در روزهای آتی می توانید آخرین سرویس طلا یا دیگر محصولی که مشاهده کرده این را در نواری با عنوان آخرین محصولات مشاهده شده رویت کنید.

قالب وب سایت طلا و جواهر دیجی گلد

نمونه تم صفحه اصلی سایت طلا فروشی دیجی گلد در حالت نمایشگرهای کامپیوترهای رومیزی (Desktop)

 

 

حالات ریسپانسیو (وکنشگرایی) قالب وب سایت جواهر فروشی دیجی گلد بر روی موبایل و تبلت

 

فرمت نمایش لیست محصولات در تمپلیت اختصاصی طراحی شده برای digi gold

 

 

نمونه صفحه محصولات طلا و جواهر

 

 

نحوه نمایش صفحه محصولات طلا و جواهر در نمونه قالب وب سایت اختصاصی زیر که توسط تیم طراحی سایت جواهر فروشی عیاردار، بصورت فوق است.

همانطور که می بینید، اطلاعات اصلی و کلی دستبند چرم و طلای فوق، به همراه قیمت تمام شده، تصویر محصول و نیز دکمه افزودن به سبد خرید شما در کنار یکدیگر قرار دارند. علاوه بر این بخش توضیحات تکمیلی که در آن نحوه قیمت گذاری و محاسبه محصولات، بر اساس قیمت روز طلا و اجرت کار شرح داده شده، در معرض دید کاربران قرار دارد.

اطلاعات فنی نیز برای مواردی است که محصول شما دارای توضیحات تکمیلی بیشتری می باشد. مثلا در وب سایت فروش الماس، شما می توانید اطلاعاتی درباره نام معدنی که الماس از آن استخراج شده، یا نام کارگاه و کارخانه ای که محصول شما در آن تراش خورده و صیقل داده شده را عنوان کنید. البته سنگ الماس را صرفا مثال زدیم، ولی شما بر اساس شاخه کسب و کار زینتی-قیمتی خودتان تصمیم بگیرد که چه اطلاعاتی را می خواهید در اختیار خریداران قرار دهید، یا حتی ندهید و فضا را خالی بگذارید.

 

صفحه نحوه ارسال محصولات و کالای طلا و جواهری

 

 

شاید حساس ترین محتوایی که می تواند شما را در فروش آنلاین طلا و جواهرات به عرش رسانده یا به فرش بکوبد همین صفحه نحوه ارسال کالا و توضیحات آن باشد که نمونه طراحی آن را مشاهده می کنید.

ببینید شما در فروشگاه خودتان تعداد زیادی دوربین مداربسته خواهید داشت که وظیفه شان تامین امنیت جانی و مالی شما و البته مشتریان شماست. اما خریدهای آنلاین مشتریان چگونه می توانید امنیت مالی مشتریان و سرمایه آن ها و حتی خودتان را تامین کنید؟

در این صفحه شما باید بطور کامل و دقیق شرح دهید که از چه روشی و حتی توسط چه شرکتی کالای مشتریان را به دست آن ها خواهید رساند.

نمونه سایت های جواهر فروشی و طلا فروشی عیاردار، این قابلیت را نیز برای شما فراهم کرده تا توضیحات خود را در قالب محتوای اینفوگرافیک، ویدئو، موشن گرافیک و حتی یک فایل صوتی به کاربران سایت شرح دهید. بارگذاری انواع قالب های مولتی مدیا در این صفحه به راحتی قابل انجام است.